Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2007 11:10 - Мислех си аз
Автор: dillkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1625 Коментари: 3 Гласове:
0



Мислех си аз още един месец и заваршвам.Ти ,обич моя,реши да пропуснеш моя бал.Но все пак изглежда много странно.Разделям се с хора,с които сам споделяла 5 години от живота ми.Странно.Дали пак ще ги видя?!Незнам.А какво ше стане с приятелите ми?Дали по -някаква случайност ще учим заедно?Дано...Но тук идат и моите най-глеми страхове.Кото всеки нормален човек(не че със сигурност аз съм точния пример за нормален човек)имам моито самнения. Отивам самичка в нов град и ако евентуално съм без приятели, какво да прая?Осланям се на теб все пак ти си по -големия и по -опитния.Все пак ти си го преживял.Ами аз дали ще се справя.Няма как ще се справя.Само се надявам да не е мн трудно


Тагове:   мислех,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - не разбирам..................
26.04.2007 21:43
ако смяташ,че все още има някакьв минимален шанс тоя твои приятел да се вьрне при теб и както се казва в приказката и заживели щастливо значи не си реалистка .Единственото което правиш в момента е че се тормозиш напразно като оня разказ в които хората чакали бялата лястовица ...........та идеята тук или казано сьвета ако мога да ти дам такьв е живота е пред теб :))) кьдето и да отидеш ще си намериш нови приятели и ще се научиш да разчиташ основно на себе си така ,че смело напред и се радваи още месец на последните безгрижни дни :)))) Успех!!!
цитирай
2. dillkata - явно не си ме разбрал правилно аз не ...
27.04.2007 08:05
явно не си ме разбрал правилно аз не съм се разделила с приятеля ми той просто замина за Италия и няма да го видя 6 мес и просто реши когато искам да говоря с него а немога да му пиша тук
цитирай
3. katt - ще се справиш дил :)
03.05.2007 19:51
пък и не мисля, че ще имаш особен избор :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dillkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 33567
Постинги: 9
Коментари: 16
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол