Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2007 09:31 - ...
Автор: dillkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1884 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 24.04.2007 09:40


Пиша за теб ,обич моя.За нещата ,които немога да ти кажа,а адски много искам.Отначало всичко започна с една улицата,едно кафе,един поглед,една любов!Колко тривиално ,нали?Но какво да ти кажа ,понякога едно привидно смешно и банално клише може да придобие много саществен смисал.Една лятна свалка.Това беше и за теб, и за мен.Едно развлечение.Спомняш ли си колко ни беше забавно отначало?И така някак си на шега, без нито ти нито аз да разберем нещата се промениха.И как така,обич моя, от летен флирт ти стана моята любов?Ами и аз незнам!Мисля че и ти незнаеш.И така на шега или не,наистина или не нашата вразка продължи.До тук добре!Всичко беше идеално.Само дето ти реши да заминеш,а аз като обичаща жена не посмях да се противопоставя на решеноето ти.И сега вече те няма.Мина един месец.Тежък месец.И все пак тази раздяла ми донесе нещто мн хубаво-сега знам какво значи да обичаш и смея да твардя и че и ти го разбра.Сега съм сигурна.Сега съм спокойна.Остана само да чакам твоето завращане.И до тогажа смятам да ти пиша всеки ден.Да ти казвам колко те обичам без това да се изтарка!



Гласувай:
0



Следващ постинг

1. monologa - Странно е да четеш открито любовно писмо
24.04.2007 10:58
особено когато е адресирано до някого конкретен жив човек, а не е писано ей така за споделяне на идеята...

Не забравяй, че каквито и да са мъжете и каквото и да пише за психологията им - едно е верно - и те чуват думи.

Аз съм жена и също обичам много да говоря (като всяка жена :-)), но знам, че в една връзка най - важното е общуването. Говори му. Кажи му, каквото искаш да му кажеш.

А тук само вдъхновявай други...

Привет!
цитирай
2. анонимен - :)))
24.04.2007 16:21
а дано и тои да мисли като теб,но все пак имаи едно на ум защото се случва не винаги ,че може да си е намерил друга и просто по този начин чрез тая раздяла да си е избрал по лесен начин да приключи врьзката ви........дано да греша :))) Успех
цитирай
3. анонимен - Това, че си осъзнала, че обичаш е ...
24.04.2007 16:23
Това, че си осъзнала, че обичаш е най-прекрасното и ценно нещо! За съжаление най-тъжното е, че го соъзнаваме след раздялата, независимо от какво е предизвикана. Дано да се върне при теб!
цитирай
4. katt - понякога
03.05.2007 19:49
неочакваните и непланувани неща са най-съществените в живота ни :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dillkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 33568
Постинги: 9
Коментари: 16
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол